четвер, 26 січня 2023 р.

Семінар-практикум: STEАM-освіта шлях у майбутнє

 Кожний, хто вміє згуртувати навколо себе людей із різними характерами,  різними інтересами й може привести до успіху – справжній Майстер… 

В останні роки в Україні спостерігається бурхливий розвиток комп’ютерних технологій, ІТ-сфери, нанотехнологій, робототехніки. Цей процес є необхідною умовою для

реформування та розвитку освіти у відповідь на суспільні вимоги. Тобто технологізація багатьох сфер громадської діяльності вимагає від держави створити сприятливі умови для підготовки кваліфікованих працівників. Через кілька років найпопулярнішими професіями будуть інженер, програміст, аналітик, технік з робототехніки, ІТ, біо- та нанотехнології. Ці напрями навчання охоплюють STEM-освіту.

Забезпечення робочих місць досвідченими фахівцями можливе за умови створення якісної системи освіти. Адже саме тут в учнів формуються основні компетентності, які вони будуть використовувати та вдосконалювати в середній та старшій школі.

До ключових компетентностей Нової української школи (далі – НУШ) належать: спілкування державною (і рідною, у разі відмінності) мовою, спілкування іноземними мовами, математична компетентність, основні компетентності у природничих науках і технологіях, інформаційно-цифрова компетентність, уміння вчитися впродовж життя, ініціативність і підприємливість, соціальна та громадянська компетентності, обізнаність та самовираження у сфері культури, екологічна грамотність і здорове життя (Концепція НУШ).

Максимальній реалізації й успішному засвоєнню цих компетентностей допоможе впровадження принципів STEM-освіти в освітній процес Нової української школи. Інтеграція та дослідницько-проєктна діяльність є провідними принципами STEM-освіти, які співзвучно переплітаються з орієнтирами НУШ.

22 cічня 2023 року на базі опорного Талалаївського ЗЗСО І-ІІІ ступенів відбувся семінар-практикум для директорів ЗЗЗСО та заступників директорів з навчально-виховної роботи.

















Метою семінару-практикуму було поглиблення знань про інноваційні технології навчання, а саме, STEM-освіту, як технологію формування та розвитку розумово-пізнавальних і творчих якостей учнів, обмін досвідом з їх використання, обгрунтування доцільності впровадження інновацій в освітній процес, аналіз готовності вчителя до інноваційної діяльності.

Під час семінару розглядалися і вивчалися питання:

1.STEАM-освіта: шлях у майбутнє. З досвіду роботи.

(Соляник М.П., заступник директора Талалаївського ЗЗСО І-ІІІ ступенів)

2. Майстер-клас вчителя-методиста Косенко В.В.: Як оцінювати без оцінок у початковій школі.

3. Майстер-клас вчителя-методиста Сердюк Л.І.: Інтерактивні методи навчання.

Немає коментарів:

Дописати коментар