понеділок, 5 жовтня 2020 р.

Шкільне методичне об'єднання

Хто володіє інформацією, той володіє світом 

( Уїнстон Черчіль)

Потужний потік нової інформації, застосування комп'ютерів  і комп'ютерних технологій в побуті потребує нових відповідних підходів у навчанні і  вихованні учнів в школі.















В школі сьогодні, з огляду на сучасні реалії, вчитель повинен вносити в навчальний процес нові методи подачі інформації.

Навіщо це потрібно?

         Це потрібно, перш за все дитині, мозок якої налаштований на отримання знань у формі розважальних програм по телебаченню і набагато легше сприйме запропоновану на уроці інформацію за допомогою медіа засобів.

Вчителі повинні

-         навчити кожну дитину за короткий проміжок часу освоювати, перетворювати і використовувати в практичній діяльності великі масиви інформації;

-         організовувати процес навчання таким чином, щоб дитина активно, з цікавістю і захопленням працювала на уроці, бачила плоди своєї праці і могла їх оцінити;

-         розширення, застосування, використання та сприймання інформаційних потоків при використанні Internet;

-         підвищення мотивації та пізнавальної активності учнів за рахунок різноманітності форм роботи, можливості включення ігрових моментів;

-         зробити процес навчання мобільним,  диференційованим та індивідуальним.

Робота над методичною проблемою чітко простежується з діяльністю:

·        педагогічної ради

·        методичної ради

·        психолого – педагогічного семінару

·        методичних об'єднань

·        інформаційно – методичних нарад

·        оперативних нарад

·        самоосвіти.

Протягом вересня місяця у Талалаївській ЗОШ І-ІІІ ступенів відбувалися засідання ШМО, на яких розглядалися питання про реалізацію нової науково-методичної проблеми школи «Використання інформаційно-комунікаційних технологій та елементів STEM – освіти в освітньому процесі, як шлях удосконалення професійної компетентності педагогів». Також розглянули ряд важливих  питань:

1. Тема методичної роботи, її мета, пріоритетний напрями і завдання на новий навчальний рік.

2. План роботи ШМО на поточний навчальний рік.

3. Банк даних про вчителів та вибір керівників ШМО.

4. Відомості про теми над проблемою вчителів ШМО.

5. Графік проведення нарад, конференцій, семінарів, круглих столів, творчих звітів, ділових ігор і т.д. на ШМО.

6. Діагностичне анкетування готовності педагогічних працівників щодо впровадження STEM-освіти в освітньому процесі.

7. Графік проходження атестацій вчителів ШМО.

8. Графік підвищення кваліфікації вчителів ШМО на поточний рік.

9. Графік проведення поточних контрольних робіт

10. Графік проведення відкритих уроків і позакласних заходів щодо предмету вчителями ШМО.

11. Оцінювання учнів 3 класів НУШ та заповнення класних журналів НУШ.

Немає коментарів:

Дописати коментар