пʼятницю, 17 листопада 2023 р.

Батьківський всеобуч

 

5 кроків, які допоможуть потурбуватися про ментальне здоров'я дітей.
Крок 1. Режим дня та правильне харчування. Все ж таки психічне здоров'я починається з фізичного. Тому першими факторами на які потрібно звернути увагу це  правильне харчування та режим дня. Правильне, збалансоване харчування сприяє формуванню організму, дозволить дитині почуватися добре, отримати необхідні вітаміни та бути сповненою енергією та силами.
Режим дня дозволить знайти баланс між різними видами діяльності (навчання, спорт) та відпочинком.
Крок 2. Ментальне здоров'я батьків.
Як не крути, а діти завжди дивляться на приклад батьків. Тому краще, що ми можемо зробити - це піклуватися про власне ментальне здоров'я. Напевно, всім відома фраза: щасливі батьки - щасливі діти. І це дійсно так. Найбільша помилка батьків, це забути про себе та сконцентруватися на дітях. Такий підхід однозначно приведе до вигорання. Дуже важливо не забути про свої потреби, приділяти час власним планам, мріям, хобі, реалізувати себе. Тоді разом з вами буде щаслива вся вся ваша родина. 
Крок 3. Підтримка дитини.
Ми не можемо захистити дитину від усього на світі. У школі чи на майданчику, дитина буде стикатися з несправедливістю а іншими проявами дорослого життя. Важливо, щоб з батьками дитина відчула себе у безпеці, а дім повинен стати для неї надійною фортецею. Умовою нормального психологічного розвитку дитини є спокійна та доброзичлива атмосфера вдома. Дитина повинна знати, що батьки завжди на її боці, і навіть у ситуаціях, коли дитина неправа, вона може звернутися до них та отримати необхідну їй підтримку.

Крок 4. Допомога спеціалістів.

Не варто нехтувати допомогою фахівців з ментального здоров'я. Адже, коли у дитини щось болить, ми звертаємося до лікаря, чи не так? Так само, якщо ми помічаємо, що є труднощі з ментальним здоров'ям дитини, необхідно звернутися до спеціалістів.

Крок 5. Щоденна турбота про ментальне здоров'я дитини.

Турбота про ментальне здоров'я- це щоденна праця. Це такий саме обов'язок, як і щодня нагодувати дитину. Тому ми не раз у місяць згадуємо, що потрібно поцікавитися емоційним станом дитини, а щодня робимо маленькі кроки, які обов'язково дадуть свої плоди.

Ментальне здоров'я дитини у ваших руках і у вас обов'язково все вийде!

 



Немає коментарів:

Дописати коментар