четвер, 13 січня 2022 р.

Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмету закупівлі

 


Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмету закупівлі.


ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ТАЛАЛАЇВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ПРИЛУЦЬКОГО РАЙОНУ ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ID: UA-2022-01-12-006105-a

Строк надання послуг: 2022 рік до 31.12.2022 року включно.

Очікувана вартість предмета закупівлі: 477 000,00 грн з ПДВ

       Згідно ч. 1 ст. 40 Закону переговорна процедура закупівлі використовується замовником, як виняток і відповідно до якої замовник укладає договір про закупівлю після проведення переговорів щодо ціни та інших умов договору про закупівлю з одним або кількома учасниками процедури закупівлі. Відповідно до положень ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі», переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток, якщо роботи, товари чи послуги можуть бути виконанні, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання за наявності одного з таких випадків, а саме відсутність конкуренції з технічних причин. Згідно ч.1 ст.1 Закону України «Про природні монополії», природна монополія – стан товарного ринку, при якому задоволення попиту на цьому ринку є більш ефективним за умови відсутності конкуренції внаслідок технологічних особливостей виробництва (у зв’язку з істотним зменшенням витрат виробництва на одиницю товару в міру збільшення обсягів виробництва), а товари (послуги), що виробляються суб’єктами природних монополій, не можуть бути замінені у споживанні іншими товарами (послугами), у зв’язку з чим попит на цьому товарному ринку менше залежить від зміни цін на ці товари (послуги), ніж попит на інші товари (послуги).

           Правові засади функціонування ринку електричної енергії України визначаються Законом України «Про ринок електричної енергії» № 2019-VIII від 13 квітня 2017 року, а відповідно до даного Закону «розподіл електричної енергії – це діяльність із транспортування електричної енергії від електроустановок виробників електричної енергії або електроустановок оператора системи передачі мережами оператора системи розподілу, крім постачання електричної енергії». Послуги з розподілу електричної енергії надають оператори систем розподілу (суб’єкти природних монополій) за тарифами, які встановлюються НКРЕКП. Відповідно до Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з розподілу електричної енергії (постанова НКРЕКП від 27.12.2017 № 1470) територія провадження діяльності оператора системи розподілу визначається за місцем розташування об’єктів електроенергетики, призначених для розподілу електричної енергії, що перебувають у власності ліцензіата, та до яких приєднані електричні мережі споживачів, які живляться від мереж ліцензіата. При цьому, територія провадження господарської діяльності з розподілу електричної енергії за регульованим тарифом із зазначенням переліку адміністративно-територіальних одиниць затверджується постановою НКРЕКП про видачу відповідної ліцензії по кожному постачальнику. Враховуючи вищезазначене, на кожній окремій території діє лише один розподільник, з яким споживачі (у тому числі бюджетні установи та організації) можуть укласти договір на розподіл електричної енергії за регульованим тарифом. Також, на офіційному веб-сайті Антимонопольного комітету України  зазначено зведений перелік суб’єктів природних монополій України, яким визначено ПрАТ «ДТЕК КИЇВСЬКІ РЕГІОНАЛЬНІ ЕЛЕКТРОМЕРЕЖІ» (ЄДРПОУ 23243188), що займає монопольне (домінуюче) становище по наданню послуг з розподілу електроенергії в межах місцезнаходження замовника,  дані послуги можуть бути надані лише певним виконавцем, інша альтернатива відсутня. Тому, договір про закупівлю послуг з розподілу електроенергії  та  послуг із забезпечення перетікань реактивної електричної енергії може бути укладений лише з одним виконавцем. Відповідно до пункту 2 частини 2 статті 40 Закону якщо роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання за наявності одного з випадків, а саме: відсутність конкуренції з технічних причин, Замовником може застосовуватись Переговорна процедура (скорочена).

Послуга з розподілу електричної енергії (код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» — 65310000-9 «Розподіл електричної енергії»):

          Кількісною характеристикою предмета закупівлі є обсяг розподіленої електричної енергії. За одиницю виміру послуги приймається кіловат-година, яка дорівнює кількості енергії, розділеної по мережах оператора системи розподілу в один кіловат протягом однієї години. Обсяг, необхідний для забезпечення діяльності та власних потреб об’єктів замовника, враховуючи обсяги розподіленої / спожитої електричної енергії попереднього календарного року, становить 235710  кВт. год на 2022р.

            Ціна (тариф) на послугу з розподілу електричної енергії є регульованою та встановлюється НКРЕКП. ОСР повинен дотримуватися затверджених Регулятором показників якості електропостачання, які характеризують рівень надійності (безперервності) електропостачання, комерційної якості надання послуг з розподілу електричної енергії та якості електричної енергії. Перетікання реактивної енергії114128 кВар

 Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі:

технічні та якісні характеристики предмета закупівлі регулюються та встановлюються Законом України «Про ринок електричної енергії» (далі — Закон), Правилами роздрібного ринку електричної енергії, затвердженими постановою НКРЕКП від 14.03.2018 № 312 (далі — ПРРЕЕ), Законом України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-УІІІ (далі — Закон № 922), Кодексом системи розподілу, затвердженим постановою НКРЕКП України від 14.03.2018 №310 (далі — КСР), Порядком забезпечення стандартів якості електропостачання та надання компенсацій споживачам за їх недотримання, затвердженим постановою НКРЕКП від 12.06.2018 №375 (далі — Порядок № 375), Кодексом комерційного обліку, затвердженим постановою НКРЕКП №311 від 14.03.2018, та іншими нормативно-правовими актами, що стосуються предмета закупівлі.

Оператор системи розподілу повинен надати Замовнику послуги із дотриманням граничних показників якості електричної енергії, визначених державними стандартами.

Немає коментарів:

Дописати коментар