Розвиток ключових компетентностей та навичок ХХІ століття крізь призму STEAM-освіти
У практиці роботи педагогічних колективів
застосовуються різні варіанти проведення засідань педагогічних рад із
застосуванням найрізноманітніших форм і методів. Умовно розрізняють
традиційні і нетрадиційні педагогічні ради.
Традиційні педагогічні ради характеризуються застосуванням в основному
словесних (вербальних) методів, традиційним характером змісту, авторитарним
стилем спілкування адміністрації з учителем.
Нетрадиційні педагогічні ради проводяться у формі колективної творчої праці, а
саме:
- диспут, дискусія;
- ділова гра, в ході якої учасники виконують певні ролі;
- творчий звіт окремого учителя чи методичного об’єднання;
- презентація (з метою офіційного представлення прогресивного педагогічного
досвіду, навчального кабінету, нових програм, підручників тощо);
- конкурс з метою підбиття підсумків професійної майстерності педагогів;
- аукціон для представлення розмаїття методичних прийомів з певної проблеми;
- фестиваль як широкий громадський огляд досягнень членів педагогічного колективу
тощо.
21.10.2021 року у Талалаївському ЗЗСО
І-ІІІ ступенів відбулося нетрадиційне засідання педагогічної ради на тему «Розвиток
ключових компетентностей та навичок ХХІ століття крізь призму STEAM-освіти».
Учителі початкової школи ділилися
своїм досвідом з проведенням практичного заняття: про проведення ранкових
зустрічей у початкових
класах; які ігрові, інтерактивні, дидактичні форми і методи навчання
використовувати для майбутніх п’ятикласників НУШ 2022 – 2023 н.р. Також які ключові компететності потрібно використовувати на уроках, тощо.
Проведення нетрадиційної
педради – це робота над створенням творчої, дружньої атмосфери в колективі для всебічного
обговорення проблеми із застосуванням найрізноманітніших форм і методів.
Немає коментарів:
Дописати коментар