пʼятниця, 22 жовтня 2021 р.

Розвиток ключових компетентностей та навичок ХХІ століття крізь призму STEAM-освіти

У практиці роботи педагогічних колективів застосовуються різні варіанти  проведення засідань педагогічних рад із застосуванням найрізноманітніших форм і методів. Умовно розрізняють традиційні  і нетрадиційні педагогічні ради.
     Традиційні  педагогічні ради характеризуються застосуванням в основному словесних (вербальних) методів, традиційним характером змісту, авторитарним стилем спілкування адміністрації з учителем.
          Нетрадиційні педагогічні ради проводяться у формі колективної творчої праці, а саме:
-  диспут, дискусія;
-  ділова гра, в ході якої учасники виконують певні ролі;
-  творчий звіт окремого учителя чи методичного об’єднання;
-  презентація (з метою офіційного представлення прогресивного педагогічного досвіду, навчального кабінету, нових програм, підручників тощо);
-  конкурс з метою підбиття підсумків професійної майстерності педагогів;
-  аукціон для представлення розмаїття методичних прийомів з певної проблеми;
- фестиваль як широкий громадський огляд досягнень членів педагогічного колективу тощо.
    21.10.2021 року у Талалаївському ЗЗСО І-ІІІ ступенів відбулося нетрадиційне засідання педагогічної ради на тему «Розвиток ключових компетентностей та навичок ХХІ століття крізь призму STEAM-освіти». 

Учителі початкової школи ділилися своїм досвідом з проведенням практичного заняття: про проведення  ранкових  зустрічей  у  початкових  класах; які ігрові, інтерактивні, дидактичні форми і методи навчання використовувати для  майбутніх п’ятикласників НУШ 2022 – 2023  н.р. Також які ключові компететності потрібно використовувати на уроках, тощо.





















        Проведення нетрадиційної педради – це робота над створенням творчої, дружньої атмосфери в колективі для всебічного обговорення проблеми із застосуванням найрізноманітніших форм і методів.

Немає коментарів:

Дописати коментар