пʼятницю, 29 жовтня 2021 р.

Семінар-практикум для директорів ЗЗСО

 


Формування відповідального ставлення особистості до здоров’я як необхідної умови досягнення фізичного, психічного і соціального благополуччя – одне із стратегічних завдань нашої держави. Національна доктрина розвитку освіти в Україні у ХХІ столітті, Концепція формування позитивної мотивації на здоровий спосіб життя дітей і молоді та Державний стандарт початкової, базової та повної загальної середньої освіти визначають питання навчання людини відповідального ставлення до власного здоров’я і здоров’я оточуючих як до найвищих суспільних та індивідуальних цінностей пріоритетними в системі освіти.

Саме цій проблемі і був присвячений семінар-практикум, проведений 28 жовтня 2021 року на базі КЗ "Інклюзивно-ресурсний центр" Талалаївської селищної ради. У роботі семінару на тему «Дбайливе ставлення до здоров’я як одна з ключових компетентностей, необхідних для формування життєзабезпечувальних навичок особистості» взяли участь директори закладів загальної середньої освіти,  працівники відділу освіти, культури, молоді та спорту, фахівці ІРЦ. 

Головний спеціаліст відділу освіти, культури, молоді та спорту Бородіна Н.В. познайомила учасників семіенару  з інноваційним освітнім проєктом «Модель здорової школи», який є однією зі складових програми Президента «Здорова Україна».

Із доповіддю – презентацією «Формування дбайливого ставлення до здоров’я у школярів» виступив  директор Харківського ЗЗСО І-ІІІ ступенів Шевченко С.М.. Сергій Миколайович презентував досвід роботи педагогічного колективу, наголосивши на ролі вчителя у формуванні життєзабезпечувальних навичок учнів, вихованні свідомого, дбайливого ставлення до здоров’я, розуміння його значущості, проаналізувала застосування педагогами інноваційних форм і методів формування ключової компетентності здорового способу життя та участь учнів і вчителів у численних оздоровчих заходах. Формування дбайливого ставлення до здоров'я у школярів

У роботі  семінару-практикуму взяла участь Хатіпова А.Ф., практичний психолог Харківського ЗЗСО І-ІІІ стурпенів, яка провела з учасниками заходу тренінг з теми  «Збереження та зміцнення психологічного здоров’я педагога».

Під час підведення підсумків семінару- практикуму директори закладів освіти  мали змогу обмінятися досвідом роботи з питань формування дбайливого ставлення дітей до здоров’я як найвищої цінності життя.








Немає коментарів:

Дописати коментар