Іваненко Світлани Павлівни, вчитель початкових класів Талалаївського ЗЗСО І-ІІІ ступенів, провела показовий урок української мови в 1А класі на тему
«Буква «ї», позначення нею сполучення звуків [йі]. Звуковий аналіз слів. Читання слів. Словникові вправи.
Опрацювання віршів ».
Під час уроку діти
навчилися правильно вживати букву «ї» на позначення двох звуків [йі]; формувати
читацькі навички; розвивати вміння сприймати на слух текст, відповідати на
запитання за його змістом; розвивати навички читання учнів; розвивати вміння зв’язно
висловлюватися; виховувати бажання вчитися і пізнавати нове.
На уроці використано: мультимедійна презентація; конструктор LEGO; картки зі словами для індивідуальної роботи; магнітні букви і фішки; предметні малюнки. Увесь урок проходив у формі гри, де діти допомагали виконувати завдання «учням» лісової школи.
Під час проведення уроку учитель використовував різні форми і методи роботи: звуковий аналіз слів; загадки; повторення вивчених голосних букв; вправи «Асоціативний кущ» і «Сенкан»; робота з конструктором LEGO; читання з другом; читання у ролях і ланцюжком; гра «Зупинка»; робота в групах; вправа «Передбачення»; словникова робота; фізкультхвилинка; вправа «Обмін думками». В заключній частині був підведений підсумок уроку. Рефлексія «Квіточка настрою».
Надзвичайно цікаво
було спостерігати за таким уроком у 1А класі, проведений Світланою Павлівною, який
пройшов на високому рівні. Вчителька зуміла розкрити тему уроку та
досягти його мети. Діти не тільки з захопленням брали участь у роботі, але й
показували реальні знання та прагнення до навчання. Цей урок був не просто
вдалий, а надзвичайно цікавий та захоплюючий. Ті 35 хвилин пролетіли за мить. Всі
учні були задіяні та активні.
На уроці використано: мультимедійна презентація; конструктор LEGO; картки зі словами для індивідуальної роботи; магнітні букви і фішки; предметні малюнки. Увесь урок проходив у формі гри, де діти допомагали виконувати завдання «учням» лісової школи.
Під час проведення уроку учитель використовував різні форми і методи роботи: звуковий аналіз слів; загадки; повторення вивчених голосних букв; вправи «Асоціативний кущ» і «Сенкан»; робота з конструктором LEGO; читання з другом; читання у ролях і ланцюжком; гра «Зупинка»; робота в групах; вправа «Передбачення»; словникова робота; фізкультхвилинка; вправа «Обмін думками». В заключній частині був підведений підсумок уроку. Рефлексія «Квіточка настрою».
Немає коментарів:
Дописати коментар