«Дитина – не посудина, яку потрібно заповнити, а факел, який потрібно запалити»
Сучасний менеджмент освітньої
галузі побудований на інноваціях у системі й визначає створення якісно нового
навчального закладу з урахуванням потреб дітей з вадами психофізичного
розвитку. Інноваційна школа на відміну від інших створює умови для повноцінного
інтелектуального творчого,
морального й фізичного розвитку. Діяльність
інноваційного інклюзивного закладу залежить від активної й творчої участі
персоналу, а також розвитку ефективності взаємодії та роботи в команді для
задоволення потреб учнів.
Одним із завдань ІРЦ є ознайомлення педагогів закладів освіти із
практикою спільного викладання, надання методичної допомоги в питаннях
планування освітнього процесу, узгодження своїх дій у процесі викладання та
оцінювання, розподілу обов’язків під час підготовки до уроку.
Спільне викладання – це така
організація навчання у класі, коли спеціалісти (учитель та спеціальний педагог
чи асистент учителя) разом здійснюють викладання в єдиному фізичному просторі
(класі), у різноманітній за складом групі учнів, серед яких є діти з особливими
освітніми потребами.
Саме таке наскрізне питання
методичного об’єднання асистентів вчителів, педагогічних працівників, які надають освітні послуги
дітям з особливими освітніми потребами, фахівців «Інклюзивно-ресурсного
центру» Талалаївської селищної ради, яке відбулося 8
січня 2020 року на базі
«Інклюзивно-ресурсного центру» Талалаївської селищної ради.
Засідання
пройшло досить вдало: були і тренінги, і боротьба з педагогічним вигоранням, і
новий досвід, і пізнання себе.
Питання,
які опрацьовувалися:
1.Засідання Школи інклюзивного навчання. Особливості
побудови уроку спільного викладання в
інклюзивному класі.
2.
Психологічний тренінг «Як покращити пам'ять дитини».
3. Методичний вернісаж. Прийоми
мотивації учня з особливими освітніми потребами в ході уроку.
4.Методична лабораторія. Здоров’язберігаючі
технології в ході уроків в інклюзивному
класі.
5.Моніторинг навчальних досягнень учнів інклюзивних класів за І семестр у контексті їх особистого
росту.
6. Спільні дії учасників освітнього процесу для гармонійного розвитку дитини з ООП.
Усвідомлення
того, що кожна дитина — неоціненний скарб і самобутня особистість, робить
кожного з нас досконалішим.
Директорка ІРЦ Оксана Мовчан
та фахівці ІРЦ
Матеріали засідання
Немає коментарів:
Дописати коментар