четвер, 9 січня 2020 р.

Що таке спільне викладання в інклюзивному просторі?


«Дитина – не посудина, яку потрібно заповнити, а факел, який потрібно запалити»
Сучасний менеджмент освітньої галузі побудований на інноваціях у системі й визначає створення якісно нового навчального закладу з урахуванням потреб дітей з вадами психофізичного розвитку. Інноваційна школа на відміну від інших створює умови для повноцінного інтелектуального творчого,
морального й фізичного розвитку. Діяльність інноваційного інклюзивного закладу залежить від активної й творчої участі персоналу, а також розвитку ефективності взаємодії та роботи в команді для задоволення потреб учнів.


Одним із завдань ІРЦ є ознайомлення педагогів  закладів освіти із практикою спільного викладання, надання методичної допомоги в питаннях планування освітнього процесу, узгодження своїх дій у процесі викладання та оцінювання, розподілу обов’язків під час підготовки до уроку.
Спільне викладання – це така організація навчання у класі, коли спеціалісти (учитель та спеціальний педагог чи асистент учителя) разом здійснюють викладання в єдиному фізичному просторі (класі), у різноманітній за складом групі учнів, серед яких є діти з особливими освітніми потребами.
Саме таке  наскрізне питання методичного об’єднання асистентів вчителів, педагогічних працівників, які надають освітні послуги дітям з особливими освітніми потребами, фахівців «Інклюзивно-ресурсного центру»  Талалаївської селищної ради, яке відбулося 8 січня 2020 року на базі  «Інклюзивно-ресурсного центру» Талалаївської селищної ради.  
Засідання пройшло досить вдало: були і тренінги, і боротьба з педагогічним вигоранням, і новий досвід, і пізнання себе.
         Питання, які опрацьовувалися:
1.Засідання Школи інклюзивного навчання. Особливості побудови уроку  спільного викладання в інклюзивному класі.
2. Психологічний тренінг «Як покращити пам'ять дитини».
3. Методичний вернісаж. Прийоми мотивації учня з особливими освітніми потребами в ході  уроку.
4.Методична лабораторія. Здоров’язберігаючі технології  в ході уроків в інклюзивному класі.
5.Моніторинг навчальних досягнень учнів інклюзивних  класів за І семестр у контексті їх особистого росту.
6. Спільні дії учасників освітнього процесу  для гармонійного розвитку дитини з ООП.
Усвідомлення того, що кожна дитина — неоціненний скарб і самобутня особистість, робить кожного з нас досконалішим.

Директорка ІРЦ Оксана Мовчан
та фахівці ІРЦ

Матеріали засідання

Немає коментарів:

Дописати коментар