У 2024 громадська організація “Жіноча Ліга” за підтримки Представництва Фонду імені Фрідріха Еберта в Україні реалізує проєкт “Girls Media Academy 1.0 / Академія медіа для дівчат 1.0”. Медіа партнерами є online журнал “Українки”, проєкт “WoMo”, платформа “Жінки – це 50% успіху України”? кампанія проти сексизму в медіа та політиці “Повага”, медіа рішень “Рубрика“ та медіа проєкт “САЛО НАПИСАЛО”.
Проєкт “Girls Media Academy 1.0 / Академія медіа для дівчат 1.0” – це інструмент, завдяки якому дівчата 18-21 років можуть розвинути навички критичного мислення та медіаграмотності, стати більш стійкими до дезінформації та маніпуляцій, а також набудти комплексне розуміння того, як працює сфера медіа, комунікацій та блогінгу в Україні.
Випускниці проєкту отримають базу знань, необхідну для якісного розвитку у сфері медіа, комунікацій та блогінгу й висвітлення соціально важливих питань (наприклад, проблем гендерної нерівності, ейджизму, бодішеймінгу, зміни клімату, дезінформації, тощо), чим посилять українське громадянське суспільство та сприятимуть формуванню свідомого та прогресивного суспільства.
Якими є складові проєкту?
20 online зустрічей у період з липня по листопад 2024
креативні завдання між зустрічами
додаткові ресурси для глибшого самостійного опрацювання кожної з тем
інтерактиви на знайомство та командотворення
спільнота підтримки в Telegram
конкурс журналістських матеріалів випускниць проєкту, три з яких будуть опубліковані у партнерських медіа
конкурс соціально-орієнтованих матеріалів випускниць проєкту для публікації в соціальних мережах, переможниця якого отримає грант від ГО “Жіноча Ліга” для придбання додаткових навчальних матеріалів, релевантних до теми проєкту
дводенний навчальний візит до Києва для найбільш старанних випускниць з відвідуванням редакції одного з українських медіа, дискусіями, майстер-класами, тощо
Тематики інформаційних зустрічей в рамках проєкту:
Медіаграмотність: основи критичного мислення, фейки та фактчекінг (6 липня 2024)
Жанри журналістики та типи медіа контенту (13 липня 2024)
Сучасний медіаландшафт України (20 липня 2024)
Медіа аналітика та дослідження (3 серпня 2024)
Гендерна (не)рівність в медіа сфері (17 серпня 2024)
Медіа та відповідальність: етичні питання та персональна відповідальність за контент (31 серпня 2024)
Стратегія побудови соціально-відповідального особистого бренду (7 вересня 2024)
Сторітелінг та геймифікація як основа прогресивного медіа контенту (14 вересня 2024)
Соціальні мережі: особливості та типи контенту в Instagram, Facebook, LinkedIn, Tik Tok, YouTube (21 вересня 2024)
Запуск та просування власних медіа проєктів та продуктів (2 листопада 2024)
Тематики практичних зустрічей в рамках проєкту:
Журналістика зсередини: друковані та online видання, радіо та телебачення (27 липня 2024)
Журналістика рішень (10 серпня 2024)
Креативні комунікації та інновації в медіа та рекламі (28 вересня 2024)
Візуалізація даних та графічний дизайн (5 жовтня 2024)
Основи фотографії (12 жовтня 2024)
Створення аудіо та відеконтенту (19 жовтня 2024)
Постановка голосу та основи публічних виступів (26 жовтня 2024)
Проєктний менеджмент та робота з командою (9 листопада 2024)
Як створити медіа студію вдома та монетезувати медіа продукт (16 листопада 2024)
Попередня презентація та захист власних медіа продуктів (23 листопада 2024)
Для кого цей проєкт?
для дівчат 18-21 років з усіх куточків України, які не вивчають журналістику, комунікації або суміжні дисципліни у рамках формальної освіти
для амбітних, активних дівчат, які мають бажання розвиватись у сфері медіа, комунікацій та блогінгу у різних форматах (як журналістки, блогерки, продюсерки, тощо)
Для участі у проєкті зацікавленим дівчатам потрібно:
до 23:59 28 червня 2024 заповнити реєстраційну форму за посиланням: https://forms.gle/JoCxTpRRfkZwbK7a7
Детальніше з проєктом можна ознайомитись в офіційному Instagram-акаунті: https://www.instagram.com/gma.
project.ua/
Немає коментарів:
Дописати коментар