вівторок, 12 грудня 2023 р.

ОБҐРУНТУВАННЯ технічних та якісних характеристик закупівлі послуг, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (оприлюднюється на виконання постанови КМУ № 710 від 11.10.2016 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))


 Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія:

Відділ освіти, культури, молоді та спорту Талалаївської селищної ради Прилуцького району Чернігівської області (далі – Замовник), код за ЄДРПОУ – 44055284; юр. адреса: Україна, 17200, Чернігівська обл., смт. Талалаївка, вул. Вокзальна, будинок 3.

Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі й частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Код ДК 021:2015 -72410000-7-Послуги провайдерів (Послуги з доступу до мережі Інтернет), № UA-2023-12-06-009422-a

 Вид процедури закупівлі: відкриті торги у порядку визначеному Особливостями

Очікувана вартість та обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: 6000,00 грн. з ПДВ

Згідно статті 4 Закону: «Планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі послуг. Запланована закупівля включається до річного плану закупівель (далі - річний план).

Річний план та зміни до нього безоплатно оприлюднюються замовником в електронній системі закупівель протягом п’яти робочих днів з дня затвердження річного плану та змін до нього.

Закупівля здійснюється відповідно до річного плану.»

Очікувана вартість предмета закупівлі визначена (розрахована) методом порівняння ринкових цін. При визначенні очікуваної вартості закупівлі враховувалась інформація про ціни на послуги, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі та  в електронній системі закупівель “Prozorro”.

Технічні характеристики

1.Якість послуг відповідає умовам ДСТУ та вимогам відповідних діючих нормативних документів, встановлених до нього загальнообов’язковими на території України.

Виконавець здійснює цілодобовий прийом/передачу трафіку в режимі 24х7.

Виконавець здійснює цілодобовий моніторинг працездатності послуг доступу до мережі Інтернет.

Виконавець вживає заходів для відновлення працездатності доступу до мережі Інтернет в режимі 24х7.

Виконавець проводить технологічні та технічні заходи (профілактику, технічне обслуговування, заміну обладнання і т.д.) для забезпечення безперервності надання послуг доступу до мережі Інтернет.

Гарантована технічна підтримка в режимі 24х7.

Підключення послуги мережі Інтернет виконати протягом 12 годин з моменту підписання договору.

2. Умови технічного обслуговування:

- підтримка працездатності доступу до мережі Інтернет протягом строку надання послуг;

- мінімальний час реакції на запит – 30 хвилин з моменту звернення до служби підтримки.

3. Місце надання послуг: вул. Павленка, 72, с. Красний Колядин, Чернігівська область, 17210

4.Строк надання послуги: з 01.01.2024 року до 31 грудня 2024 року.

Нормативно-правове регулювання. Закупівля послуги з надання доступу до мережі інтернет, регулюються Законом України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII зі змінами, Особливостями та іншими нормативними документами, та нормативно-правовими актами, що стосуються предмета закупівлі.

Обґрунтування технічних характеристик.

Кількість –12 послуг.

Передбачені тендерною документацією послуги повинні відповідати вимогам Законів України «Про електронні комунікації».

Нормативно-правові акти, що формують підстави застосування процедури відкритих торгів з особливостями:

1.                      Закон України “Про публічні закупівлі” №922-VIII від 25.12.2015 року, в редакції від 19.04.2020 №114-IX в редакції зі змінами до Закону України "Про публічні закупівлі" та інших законодавчих актів України щодо здійснення оборонних та публічних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану» №7163 від 14.03.2022 року, зокрема в частині дії пунктів 37-38 розділу Х “Прикінцеві та перехідні положення” Закону;

2. Постанова Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».

3. Лист Мінекономіки України «Щодо особливостей здійснення публічних закупівель

на період дії правового режиму воєнного стану та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» № 3323-04_70997-06 від 20.10.2022 року.

 

 

 

 

Немає коментарів:

Дописати коментар