вівторок, 9 березня 2021 р.

«Нехай мої струни лунають, нехай мої співи літають ..."

   

  150 років тому у Новограді-Волинському – 25 лютого 1871 року – у шляхетній і освіченій родині Олени і Петра Косачів народилася дівчинка. Її назвали Ларисою, але вона візьме псевдонім «Леся Українка» і стане одним із стовпів української культури.
   З нагоди святкування у Харківському ЗЗСО І-ІІІ ступенів було проведено такі заходи:

   - Віртуальна виставка-презентація «Ні! Я жива! Я буду вічно жити!»;

  - Виховні години до 150-річчя з дня народження Лесі Українки;

  - Перегляд мультфільму " Мавка";

  - Урок-марафон «Наша Леся».

Учні розповідали про поетесу та її творчий шлях, переглянули цікаве відео, ознайомилися з виставкою її творів. 

Старшокласники виготовили фотозону " Стояла я і слухала весну".



Немає коментарів:

Дописати коментар