середа, 27 травня 2020 р.

Національна дитяча "гаряча" лінія

З початку 2013 року в Україні з’явилася нова всеукраїнська «гаряча лінія» - для дітей та про дітей. Лінію відкрили у Міжнародному жіночому правозахисному центрі «Ла Страда-Україна». Тут маленькі українці знайдуть підтримку та пораду стосовно своїх проблем, якими їм нема з ким поділитися. Батьки, вчителі та вихователі матимуть змогу оперативно отримати індивідуальну консультацію стосовно порушень прав дітей.
Дзвінки на лінію - безкоштовні як зі стаціонарних телефонів на всій території України, так і з мобільних усіх українських операторів.
      На Національній дитячій "гарячій лінії" Центру «Ла Страда-Україна» консультують компетентні у дитячих питаннях психологи, юристи та соціальні працівники. Коло питань, з яких вже надаються консультації, досить широке і було сформовано на основі отримуваних останніми роками запитів від абоненоів. Основні теми, з яких консультують на Національній дитячій «гарячій лінії»,  - насильство над дітьми та жорстоке поводження з ними у сім’ї та з боку оточення, психологічні проблеми, негаразди у стосунках з дорослими та однолітками, майнові права дітей, питання встановлення опіки, а також булінг і безпека в Інтернеті.
             Нагадуємо, що Національна дитяча гаряча лінія розширила електронні канали комунікації. Відтепер, отримати консультацію можна:
📲Messenger @childhotline.ukraine
📲Instagram @childhotline_ua
📲Telegram @CHL116111
А також у будні з 12:00 до 20:00 за безкоштовними номерами:
0 800 500 225 (зі стаціонарних та мобільних) або 116 111 (з мобільних)

Немає коментарів:

Дописати коментар