понеділок, 2 грудня 2019 р.

Осіннє свято «Щоб здоров'я мати, треба вітаміни вживати»


Здоров’я — розкіш для людини,
Найбільша цінність у житті.
Як є здоров’я день при днині,
Можливість є йти до мети.
Осінь –щедра пора на вітаміни. В межах міжнародної програми "Healthy Schools: заради здорових і радісних школярів" у школі учні 3-А класу
класний керівник Сердюк С.В. провели осінній захід «Щоб здоров'я мати, треба вітаміни вживати».
Метою даного заходу було збагатити знання учнів про осінь, як щедру пору року багату на різі корисні овочі та фрукти, які містять багато вітамінів; за допомогою віршів, постановок розкривали красу природи, вміст різних вітамінів.
На свято були запрошені батьки. Діти  з задоволенням приймали участь в іграх, конкурсах, співали пісні про овочів та фрукти. Розповідали про вітаміни, що містяться в корисних осінніх плодах, як впливають на наше здоров'я.
          Діти та батьки залишилися в прекрасному настрої.














Немає коментарів:

Дописати коментар