четвер, 16 травня 2019 р.

Міжнародний день сім'ї "Моя сім'я"



Моя сім’я – жаданий скарб,
Той найцінніший діамант
І найпрекрасніший смарагд,
Який від злого збережу,
І до добра я піднесу.
З давніх-давен серед українців виник і утвердився погляд на сім’ю і рід як на святиню, а на виховання дітей — як на святий обов’язок батьків.
Сім’я і школа – це берег та море. На березі дитина робить свої перші кроки, отримує перші уроки життя, а потім перед нею відкривається велике море знань, і шлях в цьому морі прокладає школа.
Міжнародний день сім'ї встановлений Генеральною Асамблеєю ООН у 1993 р. і відзначається щорічно 15 травня.
В українському суспільстві за довгі віки сформулювалась система родинних цінностей, серед яких: подружня вірність, піклування батьків про дітей, піклування дітей про батьків і старших у сім'ї, пошана до старших, взаємна любов і повага між батьками, злагода та довіра між членами сім'ї, відповідальність кожного за інших членів сім'ї, здоровий спосіб життя, гостинність, добросусідство тощо.
З метою забезпечення належного відзначення Міжнародного дня сім'ї у Талалаївській ЗОШ І-ІІІ ступенів із здобувачами освіти  було проведено такі заходи:
3 класи – бесіда з елементами майстер класу «Моя сім’я» проведена з представником Талалаївського районного центру соціальних служб для сім’ї дітей та молоді Шимченко О.В.
4 класи -  переглянули документальний фільм «Все до серденька матері горнеться…»  

6-8 класи – сеанс одночасної гри в шахи між учнями та батьком учня 7-Б Луценком С.В.(кандидат у майстри спорту з шахів).
























Немає коментарів:

Дописати коментар