четвер, 30 травня 2019 р.

«Молодь обирає здоров’я»



Вихованці Центру дитячої та юнацької творчості взяли участь у обласному фестивалі-конкурсі «Молодь обирає здоров’я» 
    
 На виконання листа Чернігівського обласного управління освіти №06-14/1128від 04.04.2019 «Про проведення фестивалю-конкурсу» ,  наказу Міністерства освіти і науки України, спільного наказу Міністерства освіти і науки України, Міністерства України у справах сім’ї, молоді та спорту від 24.11.2009 № 1061/4128 «Про проведення щорічного Всеукраїнського фестивалю-конкурсу «Молодь обирає здоров’я», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 18.12.20009 №1228/17244 та з метою популяризації здорового способу життя серед дітей і молоді агітбригада Центру ДЮТ (члени гуртка «Творці веселого настрою» керівник Сердюк Л.А.) взяла участь у II обласному етапі ІХ Всеукраїнського фестивалю-конкурсу «Молодь обирає здоров’я» (заочна форма).
 На адресу  обласного Палацу дітей та юнацтва були подані конкурсні матеріали: літературно-музична міні-композиція «За молодість і майбутнє, за здоровий спосіб життя» на DVD диску, три плакати «Якщо хочеш бути здоровим – загартовуйся», «Спорт - це життя», «Ми хочемо, щоб діти всієї планети були здорові»», три фотографії з пропагування здорового способу життя.

      Фестиваль – конкурс спрямований на популяризацію переваг здорового способу життя, формування в молоді безпечної поведінки, збереження власного здоров’я та здоров’я оточуючих, відображення духовних цінностей і традицій народу в поєднанні  з сучасними тенденціями розвитку культури та мистецтв.

Немає коментарів:

Дописати коментар